Lenka Dašková, zakladatelka projektu Je mi skvěle

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Je mi skvěle s. r. o.

Milá zákaznice, milý zákazníku,                                                                                  

děkujeme, že se chystáte zakoupit produkt ze stránek www.jemiskvele.cz. Moc si toho vážíme a přejeme si, aby naše spolupráce byla dlouhodobá a prospěšná pro všechny. Nejvíc si přejeme, aby produkt, který si chcete pořídit, zpříjemnil váš život.
Věnujte teď prosím chvíli pozornosti následujícím řádkům. Pravidla podnikání jsou daná zákonem a  je třeba je respektovat. Obchodní podmínky slouží k tomu, aby chránily obě strany. Věříme však, že budou potřeba pouze jako formalita a že vás naše produkty i služby budou těšit dlouhá léta.

Pozorně si prosím přečtěte text níže. Kliknutím na tlačítko ODESLAT v objednávkovém formuláři potvrzujete, že jste obdrželi všechny zákonem stanovené informace, že rozumíte našim obchodním podmínkám a souhlasíte s nimi. Pokud si nejste jistí, objednávku neodesílejte. Děkujeme.                                             .

Lenka Dašková

Informace pro spotřebitele podle §1811 odst. 2 OZ

Než se rozhodnete zakoupit náš produkt nebo službu, máme povinnost vás informovat o naší společnosti a podmínkách obchodování prostřednictvím internetu.

Kdo jsme a jak nás můžete kontaktovat

Prodávajícím je Je mi skvěle s.r.o., se sídlem Na Račanech 283, 252 41 Dolní Břežany, Česká republika, IČ: 14051044. Společnost je zapsaná u Městského soudu v Praze, pod sp. zn. C 359576/MSPH), zastoupená jednatelkou Lenkou Daškovou.

Pro komunikaci nás můžete kontaktovat:

E-mailem na info@jemiskvele.cz (pro obecné dotazy i reklamace)
Poštou na adrese: Na Račanech 283, 252 41 Dolní Břežany
Telefonicky na čísle +420 604 763 700
Preferujeme online komunikaci, ale jsme k dispozici i na uvedených kontaktech.

Jak obchodujeme

Nabízíme vzdělávací produkty a služby zaměřené na zdravější životní styl, jako jsou online kurzy, webináře, koučování, semináře, knihy, CD, DVD. Podrobné informace o každém produktu najdete přímo na příslušných webových stránkách.

Naše smlouvy se řídí českým právním řádem a uzavírají se prostřednictvím webového rozhraní. Před odesláním objednávky máte možnost všechny údaje zkontrolovat a opravit. Smlouva je uzavřena v okamžiku odeslání objednávky, nikoliv až po jejím potvrzení.

Podrobnosti o ceně, způsobu platby, dodání nebo odstoupení od smlouvy naleznete v našich obchodních podmínkách.

Ochrana osobních údajů

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů - blíže čl. 10 OP.

Naše produkty a jejich využití

Všechny naše produkty slouží k vzdělávacím účelům. Obsah je chráněn autorským právem, proto je zakázáno jejich šíření nebo sdílení bez našeho souhlasu.

Upozorňujeme, že výsledky při zavádění našich doporučení se mohou lišit v závislosti na mnoha faktorech, jako jsou vaše osobní úsilí, životní návyky a individuální potřeby vašeho těla.

Odpovědnost za obsah kurzu

Veškeré naše produkty a služby (výukové materiály, kurzy, webináře, pdf, konzultace apod.) mají výhradně informační a vzdělávací charakter. Všechny informace, které jsou jejich součástí, jsou poskytovány jako doporučení a nezohledňují individuální zdravotní stav či potřeby každého účastníka. Aplikace těchto doporučení je zcela na uvážení a odpovědnosti účastníka.

Před zavedením jakýchkoli změn v oblasti stravování, pohybových aktivit nebo jiných aspektů životního stylu doporučujeme konzultaci s ošetřujícím lékařem či jiným kvalifikovaným zdravotnickým odborníkem. Poskytovatel služeb a produktů (Lenka Dašková ani Je mi skvěle s.r.o.) nenese odpovědnost za případné zdravotní komplikace, újmu nebo jiné důsledky vyplývající z aplikace informací v nich obsažených.

Cena, platba a dodání

Cena každého produktu je uvedena na příslušné webové stránce a v objednávkovém formuláři. U online produktů se neplatí za dopravu. Způsob úhrady je popsán v čl. 3 OP, dodací podmínky jsou uvedeny v čl. 4 OP.

Právo na odstoupení od smlouvy, reklamace, garance spokojenosti

Detailní pravidla a informace jsou uvedeny v obchodních podmínkách, které tvoří nedílnou součást každé uzavřené kupní smlouvy. Prosíme, seznamte se s nimi před odesláním objednávky.

Podmínky pro odstoupení od smlouvy a reklamace najdete v našich obchodních podmínkách – čl. 6 a 7. U vybraných produktů poskytujeme 30denní garanci vrácení peněz, pokud nebudete spokojeni.

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

 společnosti Je mi skvěle s.r.o. pro prodej online produktů a služeb

OBSAH

1. Obecná ustanovení
2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
3. Cena a způsoby úhrady
4. Dodací podmínky
5. Zabezpečení a ochrana autorských práv
6. Odstoupení od smlouvy
7. Práva a povinnosti z vadného plnění, reklamace
8. Garance vrácení peněz
9. Vyloučení odpovědnosti
10. Ochrana osobních údajů
11. Podmínky splátkového prodeje
12. Závěrečná ustanovení


1. OBECNÁ USTANOVENÍ

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) se vztahují na prodej online produktů a služeb poskytovaných společností Je mi skvěle s.r.o., se sídlem Na Račanech 283, 252 41 Dolní Břežany, Česká republika, IČ: 14051044. Společnost je zapsaná u Městského soudu v Praze, pod sp. zn. C 359576/MSPH), zastoupená jednatelkou Lenkou Daškovou.

Je mi skvěle s.r.o. není plátcem daně z přidané hodnoty (DPH). Je identifikovanou osobou (IO).

1.2. Podmínky upravují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího (dále také „zákazník“ nebo „účastník“) při uzavírání smluv prostřednictvím webových stránek společnosti.

1.3. Obchodní podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené kupní smlouvy.

1.4. Pokud je smluvní stranou spotřebitel (osoba nejednající v rámci své podnikatelské činnosti), řídí se vztahy neupravené těmito podmínkami příslušnými ustanoveními občanského zákoníku (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).

1.5. Aktuální znění obchodních podmínek je dostupné na webových stránkách společnosti: www.jemiskvele.cz

2. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
2.1. Popis nabízeného produktu (zboží), jeho hlavní vlastnosti a cena jsou vždy uvedeny na příslušném webovém rozhraní. Cena je rovněž zobrazena na objednávkovém formuláři. Nákup zboží je možný do té doby, dokud je zobrazena tato možnost na webovém rozhraní.

2.2. Objednávkový formulář obsahuje informace o kupujícím, objednávaném produktu, ceně, způsobu platby, požadovaném způsobu doručení a případných nákladech spojených s dodáním. U online produktů nejsou účtovány žádné náklady na doručení. Náklady, které zákazníkovi vzniknou při využití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (např. náklady na internetové připojení nebo telefonní hovory), hradí zákazník sám, přičemž tyto náklady odpovídají běžné sazbě.

2.3. Smluvní vztah mezi prodávajícím a zákazníkem vzniká odesláním objednávky prostřednictvím formuláře na webu (kliknutím na tlačítko „Odeslat“). Od tohoto okamžiku (nikoli až po potvrzení objednávky) mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti, která jsou specifikována v kupní smlouvě a těchto obchodních podmínkách. Podáním objednávky zákazník potvrzuje, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil a souhlasí s nimi. Pro platnost elektronické objednávky je nezbytné správně vyplnit všechny požadované údaje a náležitosti uvedené v prodejním formuláři. Prodávající nepřijímá nabídky, které obsahují dodatky nebo odchylky.

2.4. Před odesláním objednávky má zákazník možnost všechny údaje zkontrolovat a případně opravit. Prodávající považuje uvedené údaje za správné.

2.5. Zákazník souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání smlouvy.

2.6. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Smlouva (respektive příslušný daňový doklad)  bude uložena v elektronickém archivu prodávajícího po dobu 10 let od jejího uzavření, a to za účelem splnění smluvních podmínek. Dokumenty nejsou přístupné třetím stranám, které se na smlouvě nepodílejí.

2.7. Prodávající se zavazuje dodat objednaný produkt/službu/zboží, zatímco zákazník se zavazuje uhradit kupní cenu a převzít produkt/službu/zboží. Prodávající je zbaven povinnosti dodat produkt/zboží/službu v případě vyprodání zásob, přičemž zákazník bude o této skutečnosti informován.

2.8. Vlastnické právo k produktům/službám přechází na zákazníka zaplacením kupní ceny a jejich převzetím.

2.9. U online produktů je k jejich správnému využití nutné splnit technické požadavky, jako je aktuální internetový prohlížeč a potřebný software. Prodávající nenese odpovědnost za omezenou funkčnost způsobenou neaktuálním softwarem či internetovým prohlížečem zákazníka.

3. CENA A ZPŮSOB ÚHRADY
3.1. Cena produktů, zboží a služeb je uvedena na webovém rozhraní prodávajícího a také je zobrazena na prodejním formuláři.

3.2. U některých produktů (například CD, DVD nebo knih) je zákazník povinen kromě ceny uhradit také náklady spojené s balením a dodáním. Tyto náklady jsou vždy uvedeny na prodejním formuláři, pokud je prodávající účtuje.

3.3. Prodávající vystaví zákazníkovi daňový doklad – fakturu, který slouží jako potvrzení o zakoupení produktu, zboží či služby. Prodávající není plátcem DPH.

3.4. Zákazník hradí cenu za produkt, zboží nebo případné náklady na dodání bezhotovostně na účet uvedený v prodejním formuláři.

3.5. Platba je jednorázová, pokud není stanoveno jinak. U vybraných produktů může prodávající nabídnout splátkový prodej, jehož podmínky jsou popsány v čl. 11 těchto obchodních podmínek.

3.6. Zákazník je povinen uvést správný variabilní symbol při platbě. Pokud tento údaj chybí, nemusí být platba identifikována, což může způsobit zpoždění při poskytování produktu či služby.

3.7. Kupní cena je splatná do 7 dnů od uzavření smlouvy (datem vystavení faktury), pokud není uvedeno jinak. Závazek zákazníka je považován za splněný ve chvíli, kdy je částka připsána na účet prodávajícího.

3.8. Pokud zákazník nezaplatí včas, je povinen hradit úrok z prodlení ve výši 0,1 % z dlužné částky za každý den prodlení, maximálně však do výše kupní ceny produktu, zboží nebo služby.

3.9. Bezhotovostní platby jsou realizovány prostřednictvím platební brány GOPAY s.r.o., která zajišťuje bezpečné zpracování platebních karet a online bankovních převodů. Platební údaje, včetně čísel karet a přihlašovacích údajů k elektronickému bankovnictví, jsou chráněny zabezpečenými kanály GOPAY s.r.o.

Zákazník může využít následující způsoby platby:

online platba kartou (VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro),
rychlý bankovní převod (Raiffeisen BANK, GE Money, Fio, KB, ČSOB, mBank a další),
bankovní převod na základě vystavené faktury.      

4. DODACÍ PODMÍNKY
4.1. U online vzdělávacích produktů se dodáním rozumí poskytnutí přístupových údajů prostřednictvím e-mailu zaslaného na adresu uvedenou zákazníkem v prodejním formuláři, případně sdílením odkazu na příslušnou URL adresu.

4.2. Přístupové údaje budou zákazníkovi zpřístupněny prodávajícím až po úhradě celé kupní ceny, a to nejpozději do tří pracovních dnů, pokud není stanoveno jinak.

4.3 V případě CD, DVD, knih a dárkových předmětů prodávající doručuje objednané zboží obchodním balíkem České pošty podle aktuálního sazebníku, v co nejkratší možné lhůtě, obvykle do 2–10 pracovních dnů od přijetí platby. Místo dodání je určeno na základě údajů uvedených v prodejním formuláři zákazníka. Za splnění dodávky se považuje doručení zboží na adresu uvedenou v prodejním formuláři. Náklady na dodání fyzických produktů jsou uvedny u konkrétního produktu vč. informace o tom, zda náklady na dopravu hradí prodávající nebo kupující.

5. ZABEZPEČENÍ A OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV
5.1. Přístupové údaje k online produktům nebo k příslušné URL adrese jsou určeny výhradně pro osobní potřebu zákazníka. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem, přičemž zákazník je povinen chránit tyto údaje před neoprávněným zpřístupněním. Prodávající nenese odpovědnost za zneužití přístupových údajů třetí stranou v případě, že zákazník nezajistí jejich dostatečnou ochranu.

5.2. Produkty nabízené prodávajícím prostřednictvím webového rozhraní (např. online vzdělávací programy, webináře, knihy, CD, DVD) včetně jejich obsahu jsou chráněny autorským právem. Jakékoliv neoprávněné šíření či zpřístupnění těchto produktů třetím osobám bez předchozího souhlasu autora je zakázáno. Právo užívat autorské dílo může být zákazníkovi poskytnuto pouze na základě licenční smlouvy. Zákazník je prodávajícímu odpovědný za případnou škodu způsobenou porušením autorských práv.

6. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
6.1. Pokud je kupující spotřebitelem, má v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí nebo dodání produktu či zboží, a to bez udání důvodu a bez jakýchkoliv sankcí. Toto právo neslouží jako nástroj k řešení reklamací.

6.2. Pokud se rozhodnete odstoupit od smlouvy v této lhůtě, prosíme o dodržení následujících podmínek:

Nejpozději 14. den od převzetí produktu/zboží/služby je nutné odeslat prodávajícímu oznámení o odstoupení od smlouvy:

Vyplněný formulář zašlete na e-mail info@jemiskvele.cz a uveďte číslo objednávky, jméno a datum nákupu.
Fyzické produkty (např. CD, DVD, knihy, dárkové předměty) odešlete na vlastní náklad na adresu provozovny Je mi skvěle s.r.o., Na Račanech 283, 252 41 Dolní Břežany nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

Vrácené zboží doporučujeme zaslat v původním neporušeném obalu, bez známek použití, nepoškozené, kompletní a s kopií dokladu o koupi. Zboží nezasílejte na dobírku.

Upozorňujeme, že dle § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od smlouvy:
- o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky či počítačového programu, pokud byl porušen jejich původní obal;
- o dodání digitálního obsahu, který nebyl dodán na hmotném nosiči;
- o poskytování služeb, pokud byly plně poskytnuty se souhlasem zákazníka před uplynutím lhůty pro odstoupení.

Peníze za vrácený produkt/zboží budou zákazníkovi vráceny stejným způsobem, jakým byly obdrženy, a to do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající však není povinen peníze vrátit dříve, než zákazník předá zboží zpět nebo prokáže, že jej odeslal. Zákazník také musí potvrdit přijetí opravného daňového dokladu.

V případě odstoupení od smlouvy na online vzdělávací produkt si prodávající vyhrazuje právo okamžitě deaktivovat zákazníkovi přístup do členské sekce programu.

6.3. Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy, pokud zákazník podstatně poruší její podmínky. Za podstatné porušení smlouvy se považuje zejména:

prodlení s úhradou kupní ceny nebo dílčí splátky delší než 10 dní po splatnosti;
porušení povinností týkajících se ochrany autorských práv dle čl. 5 těchto obchodních podmínek.

7. PRÁVA A POVINNOSTI Z VADNÉHO PLNĚNÍ, REKLAMAČNÍ ŘÁD
7.1. Odpovědnost prodávajícího za vady, tj. práva z vadného plnění, se řídí příslušnými právními předpisy, zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku.

7.2. Prodávající odpovídá za to, že zboží při převzetí není vadné. V případě, že zboží při převzetí neodpovídá kupní smlouvě, má zákazník právo požadovat, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu uvedl produkt/zboží do stavu odpovídajícího smlouvě.

7.3. Zákazník je povinen uplatnit nárok na vadné plnění bez zbytečného odkladu, nejpozději však do dvou let od převzetí zboží.

7.4. Pro uplatnění reklamace nás prosím kontaktujte na e-mailové adrese info@jemiskvele.cz. Reklamace by měla obsahovat doklad o koupi a popis závady.
Fyzické produkty k reklamaci (např. CD, DVD, knihy) odešlete na vlastní náklad na adresu provozovny Je mi skvěle s.r.o., Na Račanech 283, 252 41 Dolní Břežany. Vrácené zboží doporučujeme zaslat v původním obalu, kompletní a s kopií dokladu o koupi. Zboží nezasílejte na dobírku.
O způsobu vyřízení reklamace budete informováni e-mailem.

7.5. Zákazník může požadovat bezplatné odstranění vady, přiměřenou slevu z ceny, nebo v případě, že to povaha vady umožňuje, dodání nové věci bez vad. Pokud oprava nebo výměna není možná, má zákazník právo na vrácení kupní ceny v plné výši na základě odstoupení od smlouvy.

7.6. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se zákazníkem nedohodnou na delší lhůtě.

7.7. Prodávající není povinen vyhovět nároku zákazníka, pokud prokáže, že o vadě zboží zákazník věděl před převzetím, nebo ji způsobil sám. Prodávající rovněž neodpovídá za vady vzniklé běžným opotřebením nebo nedodržením návodu k použití. Prodávající neodpovídá za závady způsobené pomalým internetovým připojením zákazníka, neaktualizovaným internetovým prohlížečem či nenainstalovaným potřebným softwarem pro spuštění webináře či online produktu, který není v jeho kompetenci. On-line vzdělávací produkty a webináře obsahují pouze doporučení a návody; prodávající neodpovídá za úspěch nebo neúspěch zákazníka při aplikaci těchto informací v praxi.

8. GARANCE VRÁCENÍ PENĚZ
8.1. V zájmu vaší spokojenosti nabízíme u vybraných produktů (online vzdělávací programy a webináře) možnost odstoupit od smlouvy do 30 dnů od zakoupení, tedy od zaslání přístupového odkazu nebo URL adresy na vaši uvedenou e-mailovou adresu. Tento krok je možný, pokud nebudete s produktem spokojeni nebo zjistíte, že zakoupený trénink či program není pro vás vhodný. Informace o poskytování garance u konkrétního produktu najdete na stránkách vybraného produktu.

8.2. Pro uplatnění garance vrácení peněz zašlete žádost elektronicky na info@jemiskvele.cz, včetně prohlášení o odstoupení, kopie faktury/daňového dokladu a data nákupu.

8.3. Peníze vám budou vráceny stejným způsobem, jakým byly obdrženy, a to do 30 dnů od doručení e-mailu s odstoupením od smlouvy a potvrzení o přijetí opravného daňového dokladu. Po obdržení žádosti bude automaticky deaktivován váš přístup k produktu.

9. VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI
9.1. Všechny naše produkty a služby mají vzdělávací a informační charakter v oblasti zdravého životního stylu a osobního rozvoje. Informace poskytované lektory on-line programů jsou pouze návody a doporučení. Naše společnost ani lektoři nejsou odpovědní za váš úspěch či neúspěch při aplikaci těchto informací v praxi, za vaše pocity, zdravotní stav nebo jakékoli prožívané stavy. Po celou dobu trvání on-line produktu jste plně zodpovědní za své jednání, chování a rozhodování. Váš úspěch závisí na mnoha faktorech, které nemůžeme ovlivnit, jako jsou vaše dovednosti, znalosti, schopnosti, obětavost, zdravotní stav apod.

9.2. Při účasti v on-line programech zaměřených na osobní rozvoj a zlepšení životního stylu můžete být vystaveni fyzickému, psychickému či emocionálnímu zatížení. Je plně na vaší zodpovědnosti, zda se rozhodnete provádět navrhovaná cvičení a úkoly. Účast na těchto programech je určena pro zdravé a svébytné osoby, které mají zájem o osobní růst a netrpí žádnými duševními nebo mentálními poruchami.

9.3. Před zavedením jakýchkoli změn v oblasti stravování, pohybových aktivit nebo jiných aspektů životního stylu doporučujeme konzultaci s ošetřujícím lékařem či jiným kvalifikovaným zdravotnickým odborníkem. Poskytovatel kurzů/služeb/produktů nenese odpovědnost za případné zdravotní komplikace, újmu nebo jiné důsledky vyplývající z aplikace informací v nich obsažených.

9.4. Informace obsažené v našich produktech nenahrazují individuální konzultaci s kvalifikovaným odborníkem, ani lékařskou či psychoterapeutickou péči. Produkty mohou obsahovat doporučení týkající se produktů a služeb třetích stran, která jsou pouze názory a doporučeními k dané problematice.

10. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Prodávající plně respektuje důvěrnost vašich osobních údajů, které poskytujete při vyplňování objednávky a komunikaci s firmou Je mi skvěle s.r.o. Tato data jsou chráněna proti zneužití a slouží k realizaci obchodu, včetně účetních operací, vystavení daňových dokladů, identifikaci bezhotovostních plateb, komunikaci s vámi a pro zákaznickou administrativu. Dále mohou být využita k marketingovým účelům.

Podrobné informace o zpracování a ochraně vašich osobních údajů naleznete ZDE.

11. PODMÍNKY SPLÁTKOVÉHO PRODEJE
11.1. Prodej na splátky je umožněn pouze pro nákup online vzdělávacích produktů, které jsou prodávajícím označeny jako produkty dostupné na splátky. Počet splátek a jejich výše jsou uvedeny na webových stránkách konkrétního produktu. Možnost platby ve splátkách si zákazník volí při vyplňování prodejního formuláře.

11.2. Pokud zákazník zvolí platbu na splátky a použije platební kartu, souhlasí s opakovaným provedením plateb jednotlivých splátek z jeho platební karty až do úplného uhrazení ceny produktu nebo služby.

11.3. Přístupové údaje k online vzdělávacímu produktu, případně odkaz na URL adresu, budou zákazníkovi poskytnuty na uvedenou e-mailovou adresu po přijetí a zaevidování první splátky na účet prodávajícího. Zákazník má přístup k online produktu i před úplným zaplacením kupní ceny, pokud řádně a včas hradí splátky dle splátkového kalendáře.

11.4. Prodávající má právo pozastavit přístup zákazníka k online vzdělávacímu produktu v případě, že zákazník neprovedl úhradu jakékoliv splátky více než 1 den po jejím termínu splatnosti. Přístup bude obnoven po úhradě všech splátek po splatnosti.

11.5. Případnou garanci vrácení peněz může zákazník uplatnit nejpozději do 30 dnů od zaslání přístupových údajů po uhrazení první splátky.

11.6. Pokud zákazníkovo prodlení s úhradou dílčí splátky přesáhne 10 dní po termínu splatnosti, považuje se to za podstatné porušení smlouvy a prodávající má právo od smlouvy odstoupit.

11.7. Zákazník bere na vědomí, že prodávající není povinen poskytovat nárokové živé konzultace, webináře a podobně, pokud byly součástí online produktu a probíhají v době, kdy byl přístup zákazníka k programu zablokován z důvodu neplnění splátkových povinností dle obchodních podmínek.

12. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
12.1. Tyto obchodní podmínky jsou zveřejněny na webových stránkách prodávajícího www.jemiskvele.cz

12.2. Stížnosti a připomínky Spotřebitele týkající se smluvního vztahu mezi prodávajícím a kupujícím vyřizuje prodávající. Spotřebitel může stížnost zaslat na e-mailovou adresu info@jemiskvele.cz. Pokud stížnost obsahuje reklamaci, bude vyřízena v souladu s reklamačním řízením. Spotřebitelé mohou rovněž kontaktovat příslušné orgány dohledu, jako je Česká obchodní inspekce nebo Úřad pro ochranu osobních údajů.

12.3. Veškeré právní spory vzniklé v souvislosti s kupní smlouvou budou řešeny občanským soudním řízením u příslušných soudů České republiky. Pokud smluvní vztah obsahuje mezinárodní prvek, strany se dohodly, že se na tento vztah bude vztahovat české právo. Toto ustanovení však nemá vliv na práva spotřebitele, která vyplývají z obecně závazných právních předpisů.

12.4. Prodávající si vyhrazuje právo upravit specifická práva a povinnosti smluvních stran pro vybrané produkty, a to nad rámec těchto obchodních podmínek. Tyto úpravy budou vždy zveřejněny na webových stránkách příslušného produktu a mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.

12.5. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována v elektronické podobě a není veřejně přístupná.

Toto znění obchodních podmínek je platné a účinné od 22. listopadu 2024.

Děkujeme vám, že jste si věnovali čas na přečtení těchto obchodních podmínek.

Informace pro kupující: V případě změny obchodních podmínek jsou pro daný nákup závazné podmínky platné k datu uzavření smlouvy.